Kópé Fajáték webáruház

Önfeledt játék, vidám tanulás

Játékok és könyvek

Woolfy DJECO társasjáték DJ08427
Woolfy DJECO társasjáték DJ08427
DJ08427-2.jpg
DJ08427B.jpg

Woolfy DJECO társasjáték DJ08427

Array
8990 Ft
Leírás

A Djeco csodálatos társasjátékai a legkisebbeket is rabul ejtik. Djeco játékok nagyszerű árakon a Kópé Fajátéktól. Rendeld meg online vagy telefonon!

 

Ajánlott életkor:  4-8 éves kor

Játékosok:          1-4 játékos részére

Tartalom:         - 1 Wolfy játéktábla

                         - 3 különböző színű kismalac figura

                         - 1 farkas figura

                         - 1 főzőfazék (benne hely a 3 kismalacnak)

                         - 3 dobókocka a 3 különböző színű kismalacnak megfelelően, oldalain:1,2,3, 2 farkas és 1 ház jellel

                         - 1 fel nem épült téglaház 4 darabban

 

A játék célja: Együtt kell működni és a 3 kismalacot el kell juttatni biztonságosan a téglaházba (és először fel kell építeni a házat) mielőtt a farkas elkapja őket.

 

A játék kezdése előtt: Tegyük a 3 kismalacot és a farkast a nekik kijelölt kezdőmezőre. Tegyük a farkas főzőüstjét a neki kijelölt pontra a táblán. Helyezzük el a ház alapjait.

 

Játékszabály:

A legfiatalabb játékos kezdhet, a játék az óramutató járásával megegyező irányban halad. Az első játékos választhat, hogy melyik színű kismalaccal szeretne haladni és a választott színnek megfelelő dobókockával dob:

-  ha 1, 2 vagy 3-at dob akkor annyit léphet a malaccal. (lásd a „haladás a kismalaccal” részt lentebb)

-  ha „farkast” dob, akkor a farkassal halad (lásd a”lépés a farkassal” pontot lentebb)

-  ha „házat” dob, akkor a játékos tegye a kismalacot a házba. Ha a játékos úgy dönt, hogy nem rakja a malacot a házba, akkor ott kell hagynia, ahol van. (lásd a ”ház” pontot lentebb)

Amint a játékos befejezte a lépést, akkor a következő játékos jön.

Lépés a farkassal: A farkassal csak az óra járásával megegyező irányban lehet lépni a táblán és csak az egyik „farkas”mezőről a másik „farkas”mezőre. Ha azon a mezőn egy kismalac áll vagy át kell rajta haladni a farkassal azon a mezőn, akkor a kismalac az üstbe kerül. A következő játékos jöhet.

Lépés a malacfigurával: Miután mind a 3 kismalac elhagyta a kezdő mezőt nem térhetnek oda vissza a játék fennmaradó részében. A kismalacok mehetnek jobbra vagy balra, ahogy a játékos akarja.

Fontos: Ugyanazzal a malaccal nem lehet kétszer lépni sorjában (a játékosnak egy másik kockával kell   

 dobnia, mint az előző játékos) kivéve ha:  -  ha a 2 másik malac a fazékban van

                                                                                      -  ha a 2 másik malac házban van

Házak: Amikor egy kismalac egy házon áll, akkor biztonságban van a farkastól. A malacokat ténylegesen a házra kell tenni nem pedig a ház előtti mezőre.

Csak akkor lehet egy malacot házba tenni ha:

-  ha pont annyit léphet a dobott pontszám szerint (a házat egy mezőnek kell tekinteni)

-  ha dobókockával „házat” dob a játékos

Ha egy kismalac el akarja hagyni a házat, amiben van, akkor a ház előtti mezőt is bele kell számolni a négyzetekbe.

           Fontos:  Egyszerre csak egy kismalacot lehet elrejteni a szalmaházban

  Egyszerre csak két kismalacot lehet elrejteni a rőzseházban

  Egyszerre mind a három kismalacot el lehet rejteni a téglaházban. (és ekkor megnyerték a játékot.

  De vigyázat: először fel kell építeni a téglaházat)

Használat előtt fel kell építeni a téglaházat: Minden alkalommal, amikor egy kismalac rálép a „tégla” mezőre közvetlenül a téglaház előtt, akkor az abban a körben lévő a játékos hozzá tehet egy falat a házhoz (vagy a tetőt, de csak ha a 3 fal már fel van építve)

Amikor a ház megépült akkor a kismalacokat el lehet rejteni benne, ha akkorát dobnak és lépnek előre, hogy

-  a „tégla” mezőre érkeznek

-  a kockával „házat” dobnak.

Segítség, hogy a kismalac megmeneküljön a fazékból: Először is, az egyik „kijöhet a fazékból” mezőre kell érkezni, amikor lelépi a kockával dobott számot a játékos. Azután a következő játékos jöhet.

Ez a játékos dob a fazékban csücsülő malac színének megfelelő kockával:

-  ha 1, 2 vagy 3-at dobott, akkor a játékos kiveszi a fazékból a kocka színe szerinti malacot és annyit léphet vele ahányat dobott. A kismalac bármelyik „fazék” jelről elindulhat, attól függően, hogy hol van a farkas a táblán.

-  Ha „házat „dob akkor a játékos kiveszi a malacot a fazékból és bármelyik házba beteheti (lásd „Házak” pontban)

-  Ha „farkast” dob, akkor a kismalacnak a fazékban kell maradnia ahol volt és a farkassal lehet lépni. A játékot a következő játékos folytatja.

Vigyázat:     A következő játékos nem dobhat ugyanazzal a kockával, amivel az előző játékos. (lásd „lépés a

        kismalacokkal” pontot)
Figyelem: -  Egyszerre csak egy kismalacot lehet kivenni a fazékból. A következő játékos a másik, fazékban  

        lévő, kismalac színének megfelelő kockával dobhat.

                  -  Egy kismalac, amelyik a téglaházban védve van, újra kijöhet, hogy megmentsen egy másik kismalacot a farkas fazekából.  

    

Ki nyer? Minden játékos nyer, ha a 3 kismalac biztonságban van a téglaházban.

     A farkas nyer, ha mind a 3 kismalac egyszerre van a fazekában.

Életkor
3-5 éves korig
5-7 éves korig
Fiúnak vagy lánynak?
Fiúknak ajánljuk
Lányoknak ajánljuk
Fiúknak és lányoknak is ajánljuk

Vélemények

Még senki sem nyilvánított véleményt erről a termékről.

Gyermekvilág cikkek

Maradjunk kapcsolatban!

Szeretném, hogy kapcsolatban maradjunk, ezért hozzájárulok, hogy a kopefajatek.hu webáruháztól hírlevelet kapjak.
Az Adatkezelési Tájékoztatót elolvastam és elfogadom.

Legnépszerűbb márkáink

Kövess minket a Facebook-on!